piątek, 9 maja 2014

RAJ.

Mogę napisać tylko tyle, że oderwanie się od rzeczywistości choćby na dwa dni czyni cuda. Nie wiem czy byliście kiedyś tak zmęczeni, że włożyliście mrożonkę do pralki zamiast do zamrażalnika i użyliście zmywacza do paznokci, żeby zdemakijażować twarz?
Ja tak właśnie zrobiłam, dlatego postanowiłam wyjechać na chwilę z rodziną tam gdzie powietrze można pić jak wodę mineralną, a wszystkie owady m.in trzmiele ruszają odwłokami w rytmie samby wygrzewając się na gorącym liściu, tak właśnie pojechałam się wygrzać i napoić powietrzem.
Wróciłam szczęśliwa i postanowiłam zwolnić, i nie były to gorące kraje lecz nasza piękna Polska, która ma tyle atrakcji, że nawet w mgłę i deszcz świeci słońce od czasu do czasu rozgarniając promykami barankowe chmurki raz białe raz czarne i to właśnie jest raj.
R A J - powtarzajcie to słowo patrząc na zdjęcia.
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Są takie miejsca , gdzie świat się zatrzymuje a my razem z nim. Fajnie że takie miejsce znalazłaś i odpoczęłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę, że Ty też masz takie miejsce, jak najprędzej zatrzymaj się w nim ...........

      Usuń
  2. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    OdpowiedzUsuń