czwartek, 6 lutego 2014

Ciąg dalszy lata zimą ...

 
 
Obraz olejny , słusznego rozmiaru pt. " Dmuchawce, Ulka i chmurka" , zresztą sami możecie wymyśleć inny tytuł, obraz powstawał jak niektórzy mówią w pięknych okolicznościach przyrody i wierzcie mi nie muszę tworzyć jakiejś zmyślonej historii bo rzeczywiście okoliczności były cudne: słońce, rzeka, puchate dmuchawce, pszczoły, ważki, muszki, dziewanna, zapach lepszy od Channel 5 , szum biegnącej wody, szepty Uli o sztuce i facetach, chmury jak bita śmietana na pysznym cieście albo miękka puchata pierzynka , wszędzie błękit, dużo zieleni i kolor śmietany na pysznym z siadłym mleku , no znowu mega bajka!!!
I upał taki gorąc, nagle powietrze doszło do takiej temperatury, że nasze plecy chroniły tylko ramiączka od bielizny, po której zdjęciu pewnie wyglądałyśmy jak wielkanocne pisanki, pojawia się
czarno-granatowa chmura, powiem tylko tyle, nigdy nie widziałam lepszego filmu o przyrodzie. Tu słońce i wszystko prawie w kolorze tego słońca a tu nagle czarne kosmate chmurzysko, równie piękne, więc nogi za pas, farby, pędzle, blejtramy do siat i w nogi....
Ulka gubi klapka, z jednym pędzi co sił w nogach , ja jako bardziej strachliwa dostałam takiego przyspieszenia, że biegnę przed nią i co widzę? Obraz niczym z raju, do którego kto się wdarł? Wąż, żmija czy coś takiego w ostatnim momencie wrzeszczę Ulka żmija !!!!
A ona :
-Teraz mi dopiero mówisz?
A kiedy ?
Wszystko działo się tak szybko, podobnie jak i ten obraz powstawał.
Patrzcie i cieszcie oczy, chyba go nie sprzedam, bo bardzo go lubię :)
 
Chyba, że ............jak mawia mój przyjaciel, kwestia ceny :).
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. piękny obraz,uwielbiam mleczaki czyli dmuchawce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i tyle można zrobić z nich dobrego: wcześniej syrop na kaszel a później obraz :) .

      Usuń
  2. Czuję zapach tego miejsca . Bzy , kwitnące kasztanowce, mokradła. Piękne miejsce , świetny obraz. Ja mam tylko zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie tylko zdjęcia :) wszystko zależy od miejsca na ścianie lub szafą :).

    OdpowiedzUsuń