poniedziałek, 13 stycznia 2014

Sukienka z koronki.

 
 
 

Alicjo widzę, że nie śpisz tak jak ja więc specjalnie dla Ciebie zdjęcie sukienki, która urzekła moją koleżankę ,z której to można powiedzieć nie chciała wyjść, wraca po nią w sobotę :) I tak właśnie chciałabym by było zawsze, czyli jak ktoś już coś przymierzy to co uszyłam nie powinien chcieć tego zdjąć, to jest największy komplement dla projektanta i krawca , a jestem dwa w jednym, a możę i więcej z czego się cieszę :) .
 
 
 
 

 
 

4 komentarze:

  1. Wcale się nie dziwię że nie chciała koleżanka już zostawić sukienki bo ładna w kolorze a i koronka czyni kobietę jeszcze bardziej kobiecą. Pozdrawiam i dziękuję za zdjęcie specjalnie dla mnie :-). Teraz to już tylko zostało mi śnić bajeczne stroje wyczarowane przez Ciebie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo sny się spełniają :), więc zapraszam w razie nagłej potrzeby :)

      Usuń
  2. Ma rację ,że wraca. Bardzo romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo my wszystkie jesteśmy i romantyczne i nieromantyczne :) zależy od sytuacji.

      Usuń