piątek, 13 grudnia 2013

Skrzaty.











Tak Kochani musze się koniecznie podzielić tym, że w moim domku mieszkają Skrzaty (dodam, że prawdopodobnie w wełniano-akrylowo-moherowych beretach) i przynoszą prezenty, pierwsze pojawiły się 6 grudnia ale tak jestem zakręcona, że nie miałam kiedy o tym napisać, ponieważ cały czas była zajęta robótkami szydełkowymi, pieczeniem aniołków, malowaniem akwareli ,bieganiem od dworku do szkoły, bieganiem do mamy, organizowaniem Andrzejek dla Andrzeja, kiermaszami przedświątecznymi :) itd., itd.....
więc donoszę ,że mimo iż jestem w tzw. wieku średnim dostałam prezent, nie byłam bardzo grzeczna, darłam się na dzieci i męża, nie gotowałam obiadów, czasem posprzątałam, to mimo wszystko



 No i dla



I był to najpiękniejszy i najważniejszy prezent jaki mogłam dostać, dziękuję Skrzaciku :)



Skrzaty mam idealne i za to dziękuję Bogu  i oczywiście mężowi :).


 Życzę wszystkim TAAAAKKKICH SKRZATÓW, które wiedzą czego potrzebujecie najbardziej,
ja najbardziej tego co Wy czyli małych słodkich chwil z najbliższymi.
A kawa to napój w którym mogłabym się kąpać :), zaś mój stary skrzat był zdziwiony, że ma dbać o zdrowie :).
Jedna tylko smutna historyjka wiąże się z tym tematem, o której chyba wspominałam w którymś z postów, bardzo, bardzo długo chcieliśmy aby nasze dzieci były dziećmi , nadszedł jednak czas by przestać i powiedzieć prawdę o Mikołaju i którejś to zimy znalazłam plik w starym komputerze pt. Mikołaj umarł, przeszedł mnie dreszcz i pragnę zaznaczyć tym wszystkim którzy są dziećmi, że to nieprawda, skoro Skrzaty biegają po moim domu to znak, że pojawią się w innych :).
 
Przyznacie mi rację ?

4 komentarze:

  1. Jak miło mieć w domu takie Skrzaty co to prezenty przynoszą:)))
    Ja też Bogu dziękuję za moje Skrzaty, za tego dużego 15-letniego i tego małego 3-letniego, co jak gwiazdka z nieba nam spadł:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, świat bez nich nie byłby jak z bajki :) .

      Usuń
  2. mój skrzat obdarowuje mnie na razie tylko boskim uśmiechem co rano, usmarowaną buzią, dobieraniem się do szuflad itd itd.......aż nie potrafię sobie wyobrazić jakim będzie skrzatem za te naście lat.....jedno jest pewne Twój skrzat jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń