wtorek, 3 grudnia 2013

Candy z ważką.


Obiecywałam Candy z witrażowym bibelocikiem, prawdopodobnie spodziewaliście się Aniołka ze względu na Święta, które zbliżają się w butach Mikołaja :).
Nie każdy jednak jest zakręcony świątecznie, a większość z Was podobnie jak ja kocha biżuterię, więc proponuję wziąć udział w zabawie z ważką, może przyleci do którejś z Was i usiądzie na zimowym sweterku? Zapraszam.
Oczywiście Panowie mogą bawić się z nami i podarować swojej wybrance te skrzydełka z agatów oprawione metodą Tiffany'go i zamknięte w wisiorku niczym z secesji.

Co należy zrobić?

*dodać mojego bloga do obserwowanych
 *dodać komentarz pod tym postem
* zamieścić na swoim blogu to zdjęcie
* czekać na losowanie,  które odbędzie się w Święta.

 Wszystko po to by w Sylwestrową noc założyć do swojej kreacji niebieską ważkę ... na przykład :).

Powodzenia Kochani, bawcie się i nie sprzątajcie zbytnio, bo będę zazdrosna , lepiej oddać się swojej pasji .

8 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza ?.Oczywiście zapisuję się po tak piękną ozdobe. Już od pierwszej zmianki o candy widniał u mnie banerek z witrażem teraz zmieniłam na aktualny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Alicjo, że prawie zawsze do mnie zaglądasz :)Pozdrawiam w ten zimowy poranek.

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna wazka....jesli można to i ja postoje cichutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam, można nawet głośno :).

      Usuń
  4. Och, jaka piękna ważka. Mój mąż mówi do mnie czasem "moja ważko", bo spod znaku wagi jestem.
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pięknie mówi, czułych słów nigdy dosyć, więc Ważko, może przyfrunie do Ciebie ? Kto wie Gwiazdka zadecyduje :), pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Ważka na blogu moim ustawiona,
    A ja do obserwowanych dodana,
    Ważka jak najbardziej udana,
    A na wyniki czekać będę w Święta, od wieczora do rana. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominko :
      wianek Bożonarodzeniowy nagrodzony,
      choć maleńki to ucieszy oko każdej Iwony
      :).

      Usuń