sobota, 30 listopada 2013

Szydełko w roli głównej?


Tak przypomniałam sobie o jeszcze jednej technice którą zarzuciłam lata temu na rzecz innych :), a było to w momencie kiedy kupiłam dla córki mitenki od miłej blogerki i postanowiłam zaszaleć po swojemu, szydełka kupiłam w Tchibo :), włóczkę w pobliskiej pasmanterii , modelkę wypożyczyłam jak zwykle jedną z najpiękniejszych czyli Annę (która oddała się w ręce matematyki i fizyki, co nie znaczy, że zrezygnowała ze sztuki, odwiedza mnie dwa razy w tygodniu :) ucząc się filcowania , malowania, witrażownictwa, itd... mam nadzieję, że udało mi się przekonać ją również to sztuk pięknych. Tłem zaś są obrazy mojej przyjaciółki Urszuli Figiel-Szczepki, z którą to weszłam w kontakty artystyczne owocujące wystawami raz u niej raz u mnie.
Bohaterami tego posta są moje czapki, rękawiczki i fotografie, Uli obrazy, oraz wdzięk i uroda matematyczki :)
Zapraszam.







No mój ulubiony obraz, całkiem jak mój jak tylko zarobię na moherowych beretach to go od Ulki kupię :).


                                                                     W pisana w obraz :).
 

A tu proszę zgadnąć natura czy obraz Ulki? Ot to jest pytanie :)
Podpowiedź :)


Trudno się połapać :) ! I o to mi m.in. chodziło ....
Jak czas pozwoli następnym razem c.d  tej sesji, zapraszam.


                                                             Tytuł foty: "Piórko".

5 komentarzy:

  1. No to już mi się wyjaśniło dlaczego Cię nie widać na mieście. Nie dziwię się,że jesteś rozszarpywana przez tyle pasji. Potrafisz wszystko czarodziejko jedna . Ta z nibydaszkiem jest extra . Chcę moherka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że Ktoś czyta mojego bloga i komentuje :), dzięki, wybieram się po szaro-błękitne włóczki akuratne do Twoich ocząt Maleńka.

      Usuń
    2. aaaaaa nie widzisz mnie jak chodzę po mieście bo jestem ze wsi i chodzę po wsi :)

      Usuń
  2. Czapeczki-bereciki boskie! Te kolorki....ach:)
    Modelka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na serce taki komentarz, dziękuję :).

      Usuń