piątek, 29 listopada 2013

Malowane dzbanki.




Wiem, wiem obiecywałam witrażowe candy i dotrzymam słowa tylko mam dylemat czy ma być związane ze świętami jeśli tak to należałoby wykonać koniecznie coś w klimacie czy może trzymać się  ukochanej biżuterii, jeśli to pierwsze to musze wykonać, jeśli to drugie jest już wykonane, może podpowiecie?
A ja tymczasem prezentuję porcelanę malowaną ręcznie w klimacie świąt, albo niekoniecznie :).
Jest tyle sposobów na spędzanie czasu ... a najlepiej spędzać go popijając herbatkę np. z hiszpańskiej mandarynki albo z płatkami chabrów lub róży ...
Ten właśnie dzban i filiżanki  czekają na te płatki różane.
 
 
Jeśli kochacie celebrować picie herbaty w zimowe wieczory z takiej oto porcelany i chcecie mieć coś w tym lub podobnym stylu piszcie na e-maila:
 
 
Jestem otwarta na wiele technik plastycznych i jeśli tylko będzie to w mojej mocy wykonam z przyjemnością podobne zlecenia które prezentuję na moim blogu.
 Pozdrawiam  z dzbankiem zielonej :)

 
 













5 komentarzy:

  1. faktycznie takie lekko w hiszpańskim klimacie ;), a candy się nie martw, może zorganizuj już spokojnie po świętach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, albo cygańskim, mam coś z tych klimatów w sobie , jednak candy przed świętami mam nadzieję :),

      Usuń
  2. W sprawie candy to ja już się wypowiedziałam żeby to było owo okno ale gdyby wygrał ktoś inny nić ja to wtedy mogłabyś zmienić na wisiorek :-). A może zamiast witraża ten piękny serwis. mam tę przewagę,że widziałam go żywego i to jest naprawdę przeżycie dla oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Maszka za reklamę :), niestety znowu oddałam się nowej pasji szydełkowaniu odkąd kupiłam od niebieskiej chaty dla Karoli Mitenki to zazdrość mnie wzięła i poleciałam do pasmanterii a tam feria barw, no i oczywiście skusiłam się i produkuję moherowe berety i nie tylko, wszystko przez kolorki. Stąd nie wiem kiedy zacznę ciąć szkło , bo szydełko nie chce mi wypaść z ręki :)

      Usuń
    2. To może szydełkową czapeczkę na candy ? :-). Są świetne no ale szczerze powiedziawszy nie wiem czy to nie przez to ,że na Aninej głowie . Musze wpaść i przymierzyć .

      Usuń