niedziela, 20 października 2013

Lustro i dobre , brzydkie jabłka.

 
 
 



 
Tak to już jest że nie wszystko co piękne jest dobre i odwrotnie, chciałam zauważyć i podkreślić, że
jabłonka jaką Ignacy nazwał Tymbark obrodziła zielonymi jabłkami w kropki , są jednak słodkie i twarde takie jak lubimy. Oczywiście wiem dlaczego, nie była potraktowana chemią , która to w dzisiejszych czasach jest konieczna, więc mamy kropkowane ale słodkie jabłka, kto wie może nawet upiekę z nich Szarlotę .
Nie o tym jednak chciałam, moje zielone lustro , tak , tak bo tafla jego jest zielona, ujęta jest w ramkę z ulubionym moim kwiatem tzn. irysem, paroma kabaszonkami a noga irysa wykonana jest ze szkła które kiedyś Piotr przyniósł podobnie jak zieloną taflę lustra do pracowni. Pracował wtedy nad płucami ze szkła i robił różne eksperymenty, zaproponował bym coś z tego skleiła, więc póki co posklejałam i tak to wygląda, możliwe jest, że jeszcze nad nim popracuję, może dołożę drugiego irysa a może nie , kto wie, jak będzie mi się chciało, bo ostatnio najchętniej siedziałabym na starym tarasie jadła słodkie jabłka, mrużyła oczy i patrzyła na Dina który łazi za mną krok w krok  i nawet sesja lustra nie mogła się odbyć bez jego towarzystwa. Mrużcie oczy i patrzcie ...
 
 

7 komentarzy:

  1. Iwonko piękne to lustro:) chyba musze się wybrać z mężem następnym razem do Katowic i zabłądzić do twojego dworku na jakieś artystyczne warsztaty..mogę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli w końcu dodasz mojego bloga do obserwowanych, zabierzesz z sobą Maszkę, upieczecie jeszcze raz te toskańskie ciasteczka i też zabierzecie, dacie znać kiedy abym odgruzowała pracownię i wtedy jak najbardziej ZAPRASZAM :) zrobię herbatkę i może tez cos upiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wpadniemy znienacka. Uwielbiam ten bajzelek ale do witrażu mnie już nie namówisz. Wolę klub filmowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuję zobaczyć "Malowany welon" a później porozmawiamy ok :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam na candy do następnego posta.

      Usuń
  6. Dopiero doczytałam ile wymogów postawiłaś abym mogła się zjawić:) no cóż muszę sprostać, bo bardzo chciałabym nauczyć się tego witrażowania:)))

    OdpowiedzUsuń