piątek, 20 września 2013

Jak z poezji Gałczyńskiego ...

 
 
 




 
 

 
 
 
 
Kochani ślub to ważne wydarzenie, wyobraźcie sobie, że goście przyjeżdżają zabytkowymi wozikami, w powietrzu czuć złotą polską jesień , Młody w cylindrze, Młoda w kapeluszu, serca na dłoniach, miłość na twarzy, muzyka Sinatry, tak to widziałam, a na koniec:
"... a TY mnie na Wyspy Szczęśliwe zawieź
wiatrem łagodnym włosy jak kwiaty rozwiej, zacałuj ..."
 
Życzę wszystkim pięknych ślubów, pięknej miłości, pięknych fotografii, a sobie wspaniałych zleceń fotograficznych
:)
Pozdrawiam złociście, srebrzyście, jesiennie, przesadziłam? 
Jak z ramkami
:)
 
 
Ciekawa jestem, kto złapie wiązankę?
Ta jest jeszcze do złapania :), nigdy nie zwiędnie, polecam.
 
 
 
 

Bardzo Młodzi pojechali w podróż poślubną...
A Młodzi niech bawią Miśki :)


http://www.youtube.com/watch?v=pXHtz7N0fxs&list=RD02P7GHgE8fylQ

2 komentarze:

  1. Gałczyński i Sinatra - ładny duet. Przyznam ,że Gałczyńskiego tomiki mocno przykurzone a i płytę Sinatry muszę odgrzebać. Fajnie ,że przypominasz takie rzeczy. No i fajnie ,że przypominasz ,że nie miałam takiej sesji. Młodsi młodzi -to dobre określenie. oni są przecież w wieku moich dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dzieciaki, a my Młodaki :), wszystko jedno, każdy czas jest piękny...

    OdpowiedzUsuń