czwartek, 22 sierpnia 2013

Turkus z brązem .


Turkus z brązem czyli ciąg dalszy urlopowych klimatów :), tak to bywa, że podróże inspirują, dlatego większość ludzi, którzy szukają inspiracji powinni wybrać się w podróż albo zmrużyć oczy i z przymrużeniem oka popatrzeć na rzeczywistość.
                                                                       
                                                        Tytuł fotografii: "Sklepienie"
                                                                          Inspiracja.
 

                                                       Tytuł fotografii: "Sklepienie"
                                                                   Wykonanie :).

7 komentarzy:

  1. bardzo lubię sklepienia i takie połączenie brązu z turkusem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brąz z turkusem sprawdza się bardzo dobrze nie tylko w architekturze ale też w ubraniach. Nie jestem pewna Jo czy Ty masz coś wspólnego ze Świętem Ceramiki w Bolesławcu? Jeśli tak to zazdroszczę :).

      Usuń
    2. promuję je jak mogę, bo to moje miasto ;)
      i dziewczyny jako Glinoludki podsuwam fotografom lepszym ode mnie ;)

      Usuń
  2. Gdyby nie natura to pewnych rzeczy sami byśmy tego nie wymyślili. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mnie korci żeby iść na normalnego komputera i zobaczyć to drugie zdjęcie bo mi laptop nie wyświetla. To tylko kilka kroków ale nie daję rady. Niby kryzys minął i z 40 stopni gorączki zrobiło mi się 35. Może chociaż napisz co jest na drugiej fotce.

    OdpowiedzUsuń