środa, 26 czerwca 2013

Pachnie różami ...



Niedawno opowiadałam Maszce jak byłam raz na wystawie malarstwa, niedaleko Muzeum Afrykanistycznego, gdzie na przeciwko w starej kamieniczce była sala wypełniona akwarelami, pastelami, głównie malarstwem wodnym, przedstawiającym kwiaty i byłam pewna, że .... pachnie tam kwiatami, mimo, że wazony napełnione były kryształową wodą a kwiaty były wyłącznie na obrazach i było to wczasach gdzie nikt a nikt nie nadużywał olejków zapachowych ani tp. odświeżaczy powietrza.
:) i to jest sztuka aby malować kwiaty tak aby pachniało w salach wystawowych, może udało namalować mi się raz czy dwa takie obrazy i nigdy więcej, ciągle marzę, że kiedyś mi się uda :)
Póki co z braku czasu na malarstwo focę, moje uczennice, które prześcigają mnie w czasie poświęconym na rysunki i malarstwo oraz tworzę biżuterię tym razem dla mężczyzn, którzy kupują ją dla swoich kobiet, tak istnieją tacy i to całkiem blisko, należy tylko przestać trzymać się swojej wady wzroku i ... poczujemy zapach akwareli i romantycznych facetów :) oraz zapach róż, a najpiękniejsze spotkałam w ogrodzie Maszki oczywiście byłam zazdrosna :).
Dziękuję Ani za użyczenie urody do sesji, Maszce za bukiet róż z jaśminami i szałową szałwią , Andrzejowi, który rozumie, że kobiety kochają korale :) , sobie za to, że lubię to co robię , a nawet więcej ...

 
 
 
 
 




 
 

4 komentarze:

  1. Na pewno pachniało ;), wychowywałam się w domu, gdzie farby były wszędzie ;) i płótna wszędzie ;)
    Czy ta eteryczna osoba o urzekających oczętach to córa Maszki :)?
    Korale w wersji krótszej prezentują się wyśmienicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychowywać się w domu artystów to szczęście albo pech, czasem zamiast obiadem pachnie wyłącznie farbami :),ale czasem uczta dla oka jest lepsza niż dla kubków smakowych, zależy co kto wybiera :).
      Ta eteryczna osoba to Anna, która doskonałe portrety ze zdjęć robi, uczyła się u mnie, teraz wybiera niestety matematykę, mogę się mylić co do wyborów, kto wie ... do malarstwa i rysunków zawsze się wraca jak do dobrych przyjaciół.
      Nie jest córką Maszki :), ale wierzcie mi każdy by chciał Taką córkę!

      Usuń
  2. Pozazdrościłam Ci Iwonko i też sobie dziś taki zrobiłam. Jak pachną romantyczni faceci? :-). Powiem ,ż korale śliczne ale Ania przebija tu wszystko. Joasiu, to nie moja Ania ale chętnie wezmę za synową tylko wiem ,że jest wielu takich chcących teściów. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obudziłam w Tobie zmysły, nie wiesz co Masz Maszko :)? Z takimi różami jak Twoje wszystko jest romantyczne, proponuję narwać dwa bukiety raz jeszcze, jeden do pracowni plastycznej dla mnie, drugi narwać i włożyć mężowi w ręce i już masz romantycznego faceta, ja tak robię :), a potem fota i wszystko jest śliczne, ok :).Nawet goryl z różą jest romantyczny zapewniam a włóż mu np. siekierkę i Janosik , prawda? Wszystko zależy od tego co trzyma w ręce, gadżety, powtarzam gadżety na obrazku są najważniejsze :), :), tyle z lekcji pt. "Rozważna i romantyczna".

      Usuń