niedziela, 14 kwietnia 2013

Z "Bursztynowej komnaty" :)





Jakby szanty :)







 Deszcz pierwotnego piękna, czyli bursztyny, bursztynki, krople żywicy z przed tysięcy lat zaplątałam w sznurek jak złote rybki w sieć, a wszystko po to aby nacieszyć oczy moim ulubionym kamyczkiem, który jest ciepły jak ogień w kominku tak w barwie jak i w dotyku, można przy nim się grzać :).
Tyle na temat bursztynowej kolekcji w moim wydaniu :


Jeszcze nad nim pracuję, to początek mam nadzieję moich poczynań z "miodową" zabawą.


Jak tylko będzie ukończony, zrealizuję sesję z piękną modelką, która w tej chwili jak większość" moich" pięknych modelek uczy się do egzaminów.



Nie wiem jak Wam, ale mnie kojarzą się z wakacjami albo tajemnicą bursztynowej komnaty...
Już one same mają w sobie tajemnicę, DNA historii ziemi, to zaszczyt móc nosić jej fragmencik na szyi, prawda?
Polecam bursztyn nie tylko za jego właściwości zdrowotne ( nalewkę babci ), ale przede wszystkim za jego piękne miodowe barwy, słodko się robi patrząc na niego, to chyba jeden z niewielu, który nie wywołuje zimna i ładnie przytula się do szyi :).
Ciepły jak ogień w kominku ...
Polecam raz jeszcze.




Wakacje, morze, wiatr, mewy, biegnąca zakochana dziewczyna i marynarz, który znalazł bursztyny, by ... założyć je ... do swojej marynarki :).
Oj ci marynarze , piraci i szanty, można serce zgubić dla nich albo dla bursztynów .
http://www.youtube.com/watch?v=t01k8zyuOL0


Tak sobie chodziłam po ścieżkach youtube i natrafiłam na coś pięknego:

http://www.youtube.com/watch?v=8i3GqyPgxgI

Wspaniały głos, piękna kobieta, w pięknej biżuterii,moim marzeniem byłoby aby zechciała założyć moje maleńkie bursztynki :).

http://www.youtube.com/watch?v=L0qbGGGPslk
http://www.youtube.com/watch?v=bGuFjwqhaG4
http://www.youtube.com/watch?v=70VCpecWNtE

A Sissel będzie moim ulubionym sopranem :).

12 komentarzy:

  1. mam podobny naszyjnik...ale nie a tak piekny...kocham bursztyn....zrobiłaś piękna praćę i piękną sesję:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ciągle coś tam dokładam, niedługo zaprezentuję, zaglądaj do mnie Qrko Kochana, może coś z ziarenek zrobię :).

      Usuń
  2. traktowałam bursztyny "po macoszemu" i zawsze wydawały mi się zbyt pospolite do ubiegłorocznego Lwóweckiego agatowego lata i wystawy bursztynów - cacuszka ;), a Twoje zaplątane w sieci bardzo ciepłe w odbiorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może dlatego,że niektóre z nich przybyły ze Lwowa :).

      Usuń
    2. Ups, co ja mówię z Litwy :).

      Usuń
  3. Cos mi sie wydaje ,ze moja bursztynowa kolekcja powiekszy sie w najblizszym czasie.Namotalas pieknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relaks zamiast spaceru, zapraszam Cię dzisiaj Maszko do Klubu Filmowo-Ogrodowego, koniecznie z cebulami :)!

      Usuń
  4. Lubię bursztyn. Mam kilka rzeczy z bursztynem.To doskonały dodatek do lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, taki polski kamyk szlachetny, a lato najlepiej spędzić z bursztynem, najlepiej nad morzem, albo chociaż z balią wody w ogrodzie, dobrą książką, pierścionkiem z kropelą miodu i uśmiechem na buzi.

      Usuń
  5. Piękny naszyjnik! Cudo wręcz. Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również zazdroszczę, tak ciekawie prowadzonego bloga, piszesz o moich ulubionych filmach, kolorach i wnętrzach, będę zaglądać.

      Usuń
  6. Ależ przepiękne rzeczy robisz! Po prostu magiczne:) Jestem pełna podziwu dla twórców, zwłaszcza, kiedy z ich wyobraźni, poprzez ręce, na świat wybiegają takie cudowności:-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń