poniedziałek, 1 kwietnia 2013

"Sztuka cenniejsza niż złoto" ...




Kochani tym linkiem chciałam rozpocząć tego posta i podziękować dwóm dziewczynom: Maszce z bloga: http://maszape.blogspot.com/
oraz Joasi z bloga:
To chyba Wielkanocny zajączek sprawił mi tą niespodziankę, że mogłam znaleźć się w tak  dobrym towarzystwie i zaprezentować moje korale na wiosnę w moim ulubionym  czasopiśmie.
Gdybym miała podać przepis jak to zrobić nie umiałabym odpowiedzieć, po prostu robię korale i spodobały się właściwym osobom i tyle. Dziękuję dziewczyny raz jeszcze. 
Wszystkich tych, którzy kochają sztukę urządzania wnętrz , ogrodów , dekoracji, a także kochają naturalną biżuterię , zapraszam do tego numeru.Właściwie nie muszę reklamować tego czasopisma bo samo świetnie się broni pokazując i pisząc o tym co inspiruje wielu miłośników natury.

Kiedyś można powiedzieć, dość dawno temu otrzymałam od mojej siostry książkę Jana Białostockiego pt."Sztuka cenniejsza niż złoto" kupiła ją dla mnie w starym antykwariacie, ktoś był pewnie zmuszony ją oddać albo nie wziął sobie do serca tej dedykacji, a brzmi ona tak:
"Mikusiu!
Te książkę przyjm od nas w pamięć uroczystego i sądzimy, bardzo szczęśliwego momentu w Twym życiu.A tytuł tej książki niech Ci służy jako motto w Twej przyszłej pracy.-
ciocia Jania i Wuj Władek"
Tyle ... nie wiem czy Mikuś wziął sobie do serca, ale ja wzięłam i od tej pory staram się trzymać tej myśli.
Książka wydana PWN Warszawa 1966  dla mnie ważny rok, :) Maszka pewnie domyśla się dlaczego.
Po co o tym piszę bo myślę, że na swojej drodze od czasu do czasu spotykam ludzi właśnie takich którzy kierują się tym tytułem i świetnie im to wychodzi, bez względu jaki rodzaj sztuki uprawiają.
Gratuluję Joasi i Maszce, macie talent!

7 komentarzy:

  1. Gratuluję .Znalezienie się w tak doborowym towarzystwie to wielkie wyróżnienie. Podglądam Twojego bloga i zasugujeszna to by pokazać co tworzysz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie Alicjo, myślę że każdy z nas zasługuje na wiele dobrych sytuacji, musimy tylko być cierpliwi , robić swoje i nie rezygnować z tego co się lubi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie to Asi wyszło. Przyznasz? Twoje motki już pół świata pewnie widziało :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korale są cudne! I jeszcze te zdjęcia... ślicznie. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :),Twój blog jest taki interesujący, reklamowałam go Maszce, ona jest wielbicielką tej książki na której podstawie powstał film z motywem Toskanii, pewnie będzie zaglądać , pozdrawiam.

      Usuń