niedziela, 31 marca 2013

Wygrzewających się króliczków wielkanocnych!


Kochani wygrzewających się króliczków, rodziny i przyjaciół Wam życzę w te śnieżnobiałe Wielkanocne Święta, najlepiej przy kominku, a  z okazji WIOSNY życzę Wam ognia w działaniu takiego pozytywnego zapału do spraw tych wielkich i tych mniejszych. Żeby Wam się zawsze chciało działać i robić swoje i oby to przynosiło pozytywne i same dobre rezultaty. Pozwolę sobie też na prywatę, bo przecież to mój prywatny blog i zareklamuję Wam kominki takie i jeszcze lepsze jakie wykonuje mój mąż włącznie z całą instalacją i rozprowadzeniem ciepła. Nie macie mi jednak czego tak do końca zazdrościć, jak w przysłowiu "szewc bez butów chodzi ..." ja musiałam dość poczekać aby obudował ten nasz, bo dla tej firmy na pierwszym planie jest klient czyli Wy Kochani :), niemniej jednak warto było, sama nauczyłam się przy okazji jak wykonać tynki trawertynowe i jak zrobić takie ornamenty :), 
kocham nowe wyzwania i techniki plastyczne.
Zapraszam do krainy ciepła, polecam ją choćby dlatego, że w blasku takiego ognia każda z nas wygląda na szczęśliwą pod warunkiem, że drzewo nosi ukochany :).
Trzymajcie się ciepło ...
Oby do Wiosny ...










2 komentarze:

  1. przy takim kominku to i snieżna Wielkanoc nie straszna.Miłego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Alicjo,że tu zaglądasz i zostawiasz jakiś ślad, ja obiecuję sobie,że będę bardziej aktywna blogowo i nie zawsze mi się to udaje :(.

      Usuń