środa, 20 marca 2013

Motyle.





Obiecywałam, że pokażę projekty ubrań na wiosnę i lato 2013 według własnego pomysłu :). I tak tez postaram się zrobić, tym bardziej, że otrzymałam ciekawą propozycję prezentacji w miejscu gdzie ... trudno w to uwierzyć
prezentowana jest biżuteria z przed 20 i 40 tysięcy lat :), można dokładnie przyjrzeć się tym  naszyjnikom i uruchomić swoją wyobraźnię ubierając w myślach postaci  wojowników i wojowniczek, którymi w tamtych czasach był właściwie każdy walcząc o swoje miejsce na ziemii. Właściwie nic się nie zmieniło, bez względu na to czy byo to 20 czy 40 tysięcy lat temu robimy dokładnie to samo, walczymy, nosimy biżuterię , ubrania, przyjaźnimy się ze zwierzetami, z tą różnicą,że teraz wystarczy nam pies , a dawniej...
Zapraszam do Muzeum Przyrodniczego (Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk) w Krakowie, na ul. Św. Sebastiana9 , gdzie można zobaczyć las tropikalny, który powstał przy współpracy Muzeum z Ogrodem Botanicznym. Piszę o tym, ponieważ kiedyś jakieś 20 tysięcy lat temu brałam udział w olimpiadzie przyrodniczej, jak widać z takim efektem,ze teraz moge tylko reklamować wejścia do muzeum :).
Jednak milość do przyrody została, a kolekcja moja nosi tytuł: "Złote wakacje w tropikach".
Zapraszam.
Chciałam podziękować osobom, które przyczyniły się do powstania sesji fotograficznej w tak interesującym miejscu czyli panom : dr Zygmuntowi Fura, prof.drWiesławowi Krzemińskiemu, oraz paniom : fotografce Kamili Isakiewicz, Salonowi Urody MARIONETTE (ul.Szafera 1 w Krakowie) i wizażystkom : Małgorzacie Heltzman( Salon Urody Marionette) oraz Kindze Kuczara oraz sobie , że ciągle chce mi się pofantazjować artystycznie , collagowo, fotograficznie , a maszyna sprawia mi tyle przyjemności co komputer, zmywarka naczyń, ksero, drukarki laserowe i inne rzeczy , które dotarły do mojej wioski wraz z cywilizacją, jak to miło,że jednak nie urodziłam się 20 tys. lat temu, pewnie moj pies nazywałby się Dino z końcówką Zaur :)

http://krakow.naszemiasto.pl/galeria/opis/1780512,piekne-modelki-powitaly-wiosne-zdjecia,galeria,4819358,id,t,tm,zid.html#galeria-duze-zdjecie

6 komentarzy:

  1. Uśmiałam się serdecznie. I w ogóle to mnie duma rozpiera ,że Cię znam. Trochę słabo widać ciuchy ale takie skrzydła to sobie chętnie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł!:-) ciekawa jestem kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Kolekcję można oglądać, klikając w linka który zamieściłam w poście.Zapraszam.

      Usuń
  3. Chętnie zajmę się Twoimi skrzydełkami, szykuj się Maleńka na metamorfozy :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że realizujesz swoje marzenia i inni Tobie w tym pomagają.Pokazuj te motylowe kreacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam szczęście ,że inni są zainteresowani współpracą,jednak szczęściu należy zawsze pomagać :).

      Usuń