wtorek, 5 marca 2013

Projektowanie ....

Kochani sto lat chyba minęło od momentu kiedy tu byłam :), tak to już jest , że czasem są sprawy ważne, mniej ważne, bardzo ważne i najważniejsze. Musiałam się zająć tymi najważniejszymi, dlatego opuściłam się dość  w pisaniu bloga.
Odsunęłam pewne sprawy jednym ruchem aby zająć się na sto procent tym najważniejszym a i tak pewnie można było zrobić to lepiej.

Teraz postanawiam conieco nadrobić zaległości w blogowaniu i przypomnieć sobie, że można mieć dużo radości w pisaniu i tworzeniu rzeczy różnych, a radość to rzecz niezbędna do życia , nawet ta maleńka ...


Blog mój krąży wokół tematów kobiecych i tego będę się trzymać , ostatnio  zawód mój związany był z projektowaniem odzieży, więc kilka projektów na wiosnę i lato już wkrótce ...

4 komentarze:

  1. Tylko pamiętaj Iwonko o normalnych modelkach w rozmiarze XL. Czekam bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będziesz zachwycona :0, Maszka znalazłam świetnego fryzjera co robił w "Bitwie na głosy" :), więc jeśli chcesz to ... dziś zadzwonię :)

      Usuń