czwartek, 10 stycznia 2013

Karnawał trwa ...


Kochani prezentuję moją kolekcję na którą składają się sukienki pt.:
"Carolina",
"Różowa Noc",
"Grafika",
"Szampan",
"Carska Rosja",
"Srebrzysta",
"Lato",
"Noc",
"Wiatr"
oraz korale pt.:
"Kawałek nieba",
kolczyki pt.:
"Mocny niebieski"
oraz 
"Białe róże".
Jak zwykle dziękuję wszystkim którzy przyczynili się by dodać uroku mojej kolekcji, m.in.
Agnieszce Sroka za popchnięcie mnie do Sosnowca :), za dar jaki zapala ludzi do działania, za oprawę graficzną, za podkład pod zdjęcia z obrazów olejnych i akrylowych, które cudnie wpasowały się w modelki, za dar i siłę do robienia akcji artystycznych, 
oraz
Agnieszce Biegun za piękne zdjęcia, osóbce kruchej ale pewnie trzymającej obiektyw, z doskonałym wynikiem,
modelkom za to że dzielą się swoją urodą, promując moje sukienki i mam nadzieję, że działa to też w drugą stronę :),
makijażystce, która maluje po dziewczynach jak po płótnie i daję to świetny obraz całości
oraz 
miejscu i manager ce tego miejsca, w którym miałam przyjemność być po raz pierwszy, a poczułam się w nim jak dziewczyna Jamesa Bonda ( tego z lat 70 tych, ze względu na mój wiek :) i słabość do akcji !
I oczywiście Ani i jej mężowi, że mnie wyciągnęli z domu i tam zawieźli :)
Dziękuję dziewczyny i udanego karnawału, bo trwa, ubierajcie sukienki i bawcie się!!!


























12 komentarzy:

  1. modelki wyglądają jak kolorowe ptaki :-) pięknie :-)
    A ta jasna sukienka, na trzecim zdjęciu od dołu, moja ulubiona! Jak będę miała jakąś imprezę, zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. aUUUU - MOJE WIELKIE GRATULACJE
    JA to bym siebie widziaął - choć na sekunde- w tej czarnej sukni gorset wyszywany góra? i dół klosz- fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na sesję fotograficzną :).

      Usuń
  3. Piękna, zmysłowa kolekcja. 100% kobiecości.
    Trzecia od dołu....tak....jest moja:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Rozalio, właśnie głównie o kobiecość mi chodzi w tym czym się zajmuję, chociaż może zrobię też coś z męską energią :).

      Usuń
  4. Będę złośliwą dzidzią:-). Szewc....... Iv Ty znowu nieodziana. Carska Rosja i miętówka najpiękniejsze tylko uszyj coś wreszcie w naszym rozmiarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj Dzidka!Na sobie mam najlepszą jaką miałam w szafie, wyszywany dekolt czarnymi koralikami,czarująca! W naszym wieku raniona należy ukrywać, no chyba,że Jams Bond jest obok :),ale ok ,ok będzie też coś dla nas :).Tylko przyjdź na aukcję...

      Usuń
    2. Niech Ci będzie ale te zwiewne motyle trochę ją przytłaczają. Idąc tym tokiem myślenia , to powinnyśmy w burkach chodzić i nie pokazywać nawet kąta oka

      Usuń
    3. Ale wiesz jakie są możliwości, znasz tą panią co ziemniaki okopywała jako nudystka?Oj chyba przesadziłam z komentarzem sory żarcik, jestem po aukcji wykończona ale szczęśliwa :)!Zrozumiałam w burakach a nie burkach :0, oj tam oj tam na dodatek ślepawa jestem :).

      Usuń