środa, 19 grudnia 2012

Zima?


Zdjęcie: Jacek Dziubdziela
Makijaż: Iwona Szczepaniak
modelka: Karolina
biżuteria: Iwona Skupińska


Te białe róże na zwojach bielutkich splątanych i targanych wstążeczkach to propozycja dla dziewczyn, które kochają staroświeckie bluzki z żabotami.
Zaś te białe korale ,poszły na równie piękną szyję
Agnieszki, która pasuje do nich tak jak one do niej czyli wspaniale.
A Was kochani zapraszam niedługo na blogowisko aby sprawdzić kto
będzie posiadaczem niebieskich korali, przypominam candy trwa, można się jeszcze zapisać,
zapisujcie się dziewczyny, regulamin w poście o Candy :).



fotografia: Jacek dziubdziela
modelka: Karolina
makijaż :Iwona Szczepanik
korale: Iwona Skupińska




 Tak prezentują się na innej modelce o innej porze roku.





Modelka: Ania Wójcik
Fotografia i korale : Iwona Skupińska


Zapraszam.



Dla nastroju...

7 komentarzy:

  1. Śliczne są te Twoje korale, ach! :-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne zdjęcia
    i są romantyczne kwiaty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wreszcie je należycie wyeksponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Białe to chyba dla królowej zimy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny, niedługo zobaczycie moje zdjęcia z wyrobami nie mojego autorstwa ale stałam się ich fanką i gorąco polecam , poczekajcie jeszcze troszkę, nacieszycie oczy bajką ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne korale....Już wcześniej zaglądałam do Ciebie.Zachęcona przez Maszkę i jej pomarańczowe kuleczki ...wróciłam.
    Pięknie sfotografowane!

    OdpowiedzUsuń