wtorek, 11 grudnia 2012

Zaproszenie.







Kochani zapraszam wszystkich zainteresowanych pewnymi sprawami, krtóre kręcą się w okolicach sztuk wszelakich :). Do takich m.in. zaliczam malarstwo, grafikę komputerową, pastel, modę szeroko pojętą  itp.
Grunt to przyjaźnić się z ludźmi podobnymi do siebie, a przynajmniej takimi, którzy nie bacząc na kryzys w każdej dziedzinie życia odreagowywują wszystko w sztuce :). Dlatego też sukienki, które proponuję są dość skąpe, ale przeznaczone są na wieczór albo wakacje w ciepłych krajach, jeśli ktoś ich nie planuje, spokojnie można założyć je na ślub własny bądź cudzy a dla romantyków na kolację we dwoje, zapraszam, sama nie jestem pewna czy uda mi się być , wytłumaczę to tym że wzięło mnie na plecienie korali i siedzenie przy ulubionej maszynie do szycia :) i podglądania sikorek, które nalot robią co jakiś czas na stary zaśnieżony taras...
Zaprezentuję trochę zdjęć z poprzedniego pokazu jaki miał miejsce w Clubie Cooler w Katowicach:

http://www.facebook.com/ModnySlask?ref=ts&fref=ts#!/photo.php?fbid=430973003625841&set=a.430972836959191.104946.259232454133231&type=1&theater

fotografia : Norbert Kobus
sukienka i biżuteria : Iwona Skupińska


        fotografia : Norbert Kobus
      
  sukienka i biżuteria : Iwona Skupińska  
                                                                      modelka:
                                                                       makijaż:

                                                  

              fotografia : Norbert Kobus
                                                                   sukienka i biżuteria : Iwona Skupińska
                                                                          modelka:
                                                                          makijaż:


fotografia Norbert Kobus

sukienka i biżuteria: Iwona Skupińska

modelka: Agnieszka Pogan

makijaż:


fotografia Norbert Kobus

sukienka i biżuteria: Iwona Skupińska

modelka:

makijaż:





fotografia : Norbert Kobus

sukienka: Iwona Skupińska

modelka:


fotografia : Norbert Kobus

sukienka i biżuteria : Iwona Skupińska

modelka :



fotografia : Norbert Kobus

sukienka i biżuteria : iwona Skupińska

modelka :

makijaż :



fotografia : Norbert Kobus

sukienka i biżuteria : Iwona Skupińska

modelka : Agnieszka Sroka

makijaż :



fotografia : Norbert Kobus

sukienka i biżuteria : Iwona Skupińska

modelka : Agnieszka Sroka



fotografia : Norbert Kobus

sukienki i biżuteria : iwona Skupińska

modelki :

makijaż :



fotografia : Norbert Kobus
sukienki i biżuteria : Iwona Skupińska
modelki :
makijaż  :



fotografia : Norbert Kobus

sukienki i biżuteria : Iwona Skupińska

modelki : Agnieszka Sroka,

makijaż :



fotografia : Norbert Kobus

sukienki i biżuteria : Iwona Skupińska ( ubrana w  ulubione kolorowe )

modelki : Agnieszka Pogan,

makijaż :




fotografia : Norbert Kobus

sukienki i biżuteria : Iwona Skupińska

modelka:

makijaż:


fotografia : Norbert Kobus

sukienka i biżuteria : Iwona Skupińska

modelka :





                        fotografia : Norbert Kobus
                
                 sukienka i biżuteria : Iwona Skupińska
                          
                             modelka:
                           
                              makijaż:

Myślę,że korale są odpowiednie na dzisiejsze czasy, kolorowe, duże, rozweselające, zaś sukienki kobiece po prostu, polecam.

Na kolejnym pokazie na który Państwa zapraszam będą te oraz inne, miejsce jak z Jemsa Bonda , dziewczyny również, więc zapraszam serdecznie :). Mam nadzieję,że nie będziecie wstrząśnięci i zmieszani :)!

9 komentarzy:

  1. zapowiada się zachecająco, az załuję, ze termin mi nie odpowiada, bo miałabym blisko... moze nastepnym razem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie zapraszam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!.Twórz, działaj, pokazuj, miej odwagę. Ja raczej to co udaje mi się stworzyć przechowuję w domu i cieszę tym własne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuję to zmienić :), zapraszam chetnie z organizuję Ci wystawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby było ciut bliżej...zwłaszcza że zasypało nas na pół metra, ale przyjemnie popatrzeć, a i Twoje korale prezentują się znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co mi chodzi po głowie? Mogłam jednak zostać i dać się wystroić.No może jeszcze nie tym razem ale kiedyś na pewno to zrobię.Świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny, ale pamiętajmy, że lepiej niczego nie odkładać na później z wyjątkiem świątecznych porządków :),
    Ja staram się ustylizować na moje ciotki, które wyglądają o 20 lat mniej niż wskazuje metryka i to nie jest zasługa chirurgii estetycznej tylko działania, po prostu ciągle coś robią i ja mam nadzieję,że uda mi się to choć w kilku procentach. Maszka zabieraj obcasy i korale, czekam na ciebie w piątek ok 19.00 przed dworem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to obcasy. Zebym ja jeszcze miała skrzydła i nie musiała na nich stąpać z tą moją feralną stópka. Nawet porządki muszą poczekać w tym roku

      Usuń
  8. W takim razie mam nadzieję, że zobaczymy się w poniedziałek w klubie :).

    OdpowiedzUsuń