czwartek, 6 grudnia 2012

CANDY oraz pończochy Mikołaja i Księżna z Północy.



aranżacja i fotografia :  Jacek Dziubdziela
modelka : Karolina Leś
makijaż : Iwona Szczepaniak
korale : Iwona Skupińska



Zgodnie z obietnicą chciałam Wam coś podarować z okazji Mikołajek, bez względu na to ile mamy lat zawsze czujemy w sobie pokłady dziecinności. Wydaje mi się, że osobiście mam ich w sobie za dużo, kiedy spadł w tym roku pierwszy śnieg namówiłam 10 latka aby poszedł ze mną lepić bałwana i co się okazało? To niestety ja miałam większą frajdę. Moje dziecko stwierdziło:

"Mamo w tej rodzinie ty  jesteś Manualna, ja chcę do domu!".

Jedyne na co miał ochotę to wbić nos i to nie bałwanowi lecz sobie w szalik i pobiegł do domu, może miał rację, na drugi dzień zaświeciło i tyle było widać rzeźbę ze śniegu :(.
Udało mi się jednak zaskoczyć rodzinę szyjąc białe pończochy Mikołaja i wpychając w nie słodycze dla dzieci i nie powiem co jeszcze dla męża aby nie popierać browarów :).
Wzór i pomysł wzięłam z obserwowanego przeze mnie bloga, udało mi się do tego stopnia,że dzieci potraktowały to jak kolejną moją artystyczną dekorację i nie zareagowały, zaś mój Jędrula wiedząc co mu "przyniósł" Mikołaj z zadowoleniem zaczął się dobierać do prezentu. Dzieci jak to dzieci czy mają lat 10 czy więcej chcą wierzyć w bajki, a my będąc nieco artystyczni podtrzymywaliśmy tradycję bajek do tego stopnia, że trudno mi było wytłumaczyć, że Mikołaj tak naprawdę jest .... i tu zgadnijcie jaki :).
Po czym Młodszy stwierdził :

"No dobrze,że w końcu to powiedziałaś Starszej, bo wierząc w bajki nie kupiłaby prezentu swoim dzieciom licząc na Mikołaja :)."

Jeśli ktoś nie może za bardzo na niego liczyć polecam moje Candy, jest pierwsze, więc nie jestem pewna czy zrobię to prawidłowo, ale zapraszam po niebieskie korale, które prezentuje modelka o urodzie księżniczki z północy...

Aby wziąźć w nim udział należy:

1.Być posiadaczem własnego bloga.
2.Zamieścić u siebie zdjęcie z moim Candy.
3.Dopisać mojego bloga do obserwowanych przez siebie blogów.
4.Pozostawić komentarz pod tym postem.
5.Być miłośnikiem artystycznej biżuterii.
6.Od czasu do czasu zaglądać do mnie :).
7. Mieć cierpliwość, bo losowanie w Święta!


To wszystko, kończę ten elaborat jak mawia moja imienniczka, która jest zwolennikiem krótkich tekstów.






fotografia : Regina Boroń
modelka : Karolina Leś
makijaż : Iwona Szczepaniak
korale : Iwona Skupińska





fotografia. Regina Boroń
                                                                    modelka: Karolina Leś
                                                              makijaż: Iwona Szczepaniak
                                                                 korale: Iwona Skupińska

Modelka na zdjęciu powyżej ma na sobie dwa naszyjniki, przedmiotem do losowania są niebieskie drewniane korale na eko sznurku, poukładane w artystycznym nieładzie.
Poukładane według mnie może być wszystko, ale nie te korale :).

Zapraszam.

22 komentarze:

  1. ;) piękne masz te modelki ;), u mnie ja zmarzlak, po 3 godzinach na śniegu błagałam dziewczynki, żeby weszły do domu :)
    chętnie się wpiszę na początek listy, bo i niebieski lubię i niepoukładana jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, to tak jak ja :),serdecznie witam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tworzysz rzeczy.
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby były białe to bezczelnie bym się zapisała ale tak to tylko mogę polecić innym. Mogę nawet byc sierotką jak mnie przygarniesz

    OdpowiedzUsuń
  5. ojojojojjjjjjjjjjjj:)) one są cudowne ..od jakieś już czasu się nimi zachwycam..może szczęście mi dopisze:))))) pozdrawiam z mroźnego Pomorza:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Alicjo za wyróżnienie,Maszka Ty Moja Menagerko zapraszam dzisiaj na finisaż wystawy na godz.17.00 będą fruwające anioły pani Zofii z Wiśnicza,Qurki Domowe zapraszam na moją grzędę blogową jak najczęściej :).Pozdrawiam dziewczyny z Doliny przysypanej cukrem pudrem :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nosz rzepiekne to tytułowe zdjęcia. Tylko sie pozachwycam, bo swoje miejsce oddaje innym-niebieski to nie mój kolor. A;e jak kiedys będa cukierkowe twoje kwiaty, oooo to wtedy sie mnie nie pozbędziesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od Maszki tu grzecznie przywędrowałam i co? Takie cuda tu ujrzałam! :)
    Zapisuję się na te korale chętnie :)
    A modelka ma piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy anonimowi moga?Iwona
    benvenuti@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Cukierkowe kwiaty?Dziękuję Maszce za dobre towarzystwo, które potrafi zaprosić :).
    Z okazji zbliżających się świąt anonimowi mogą też :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iv chodzi o te białe z perełkami. Hannah ma na nie chrapkę :-)

      Usuń
  11. Piękne korale! Zapisuję się na nie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co mi tam może się uda,zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, takie to ja lubię! :-))) palec pod budkę, zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisujcie się dziewczyny, już niedługo losowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne korale, zgłaszam się :) obserwuję, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Już niedługo losowanie, jeszce trochę poczekam :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak sobie pomyślałam, że moze jednak mnie dołączysz do losowania- bo nie dla mnie, ale dla kogoś jesli mi szczęście dopiszę korale podaruję w prezencie.
    ps-uwielbiam to pierwsze zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja przycupnę na końcu kolejki:) Może szczęście mi dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam, zapraszam, niebieskie jak niebo, albo oczy Szczęściary, do brązowych też pasują :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Trafiłam przez blog Maszki i jestem zachwycona tymi cudami!!!!Pozdrawiam Ivrona

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne......cóż tu więcej dodać?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń