środa, 19 grudnia 2012

Odbieram wyróżnienie.

Wybacz mi Alicjo,

że tak długo odbieram wyróżnienie dla mojego bloga, ciągle jestem zajęta bieganiem za tym i owym :), teraz wiadomo Święta.

Odpowiem szybko na pytania :

1).Wolisz róże czy bratki?
   Róże w każdym kolorze.
2.Smak słodki czy kwaśny?
  Nawiązując do świątecznych smaków lubię chałkę z miodem i       śledzie, więc oba.
3.Ogród angielski czy francuski?
Angielski, tajemniczy , francuski za bardzo uporządkowany.
4. Jedna zaślepiona miłość czy wiele oddanych przyjaźni?
 Ślepa miłość.
5. Muzyka poważna czy śpiew ptaków?
Śpiew ptaków i Franka Sinatry :)
6. Biżuteria srebrna czy złota?
  Może być i jedna i druga byleby była stara, najlepiej zrobiona przez artystę - indywidualistę, nigdy firmowe błyskotki.
7. Obrazy olejne czy akwarelę ? Wszystkie!
8. Buty sportowe czy szpilki?
  Wiadomo na safari szpilki, na bal - sportowe -          jestem kobietą.  


Teraz mam zgodnie z zasadami wyróżnień wypisać listę dziesięciu blogów i jeden wyróżnić:

 
W każdym jest coś interesującego, inspirującego, trudno jeden to jeden:
wybieram:


:)
Wybacz Maszka, ale naprawdę lubię twojego bloga, rozumiem to co czytam i nie tylko jest mi bliski na położenie geograficzne :), chwyta mnie za serce, ten post o sukience Śnieżynki, mnie wzruszył, zdjęcia masz bajkowe i dużo smaku nie tylko w przyrządzanych ciastach, buraczkach, bukietach, koniec tej cukrzycy, podoba mi się i już, abyś nie musiała
odpowiadać na te wszystkie pytania, wybierać kolejnych itp
zmieniam regulamin
(zasady mależy dobrze czasem złamać,
czyli zapalić, napić się wódki,
niedostosowywać kolorów do reszty
choć lubię różowe bombki,
podkreślić chcę, że świat nie jest taki różowiutki jak stopki niemowlaka,
Świat to Wielka Stopa
Wielkie serce ale też inne części ma wielkie :).
Trzymaj się i wystarczy jak wkleisz obrazek z mufinką:





A to prezent muzyczny:



Posłuchaj pod choinką.

5 komentarzy:

  1. A prosiłam ,żebyś nie dawała mi czasem wyróżnienia. Złosliwiec :-). No dobrze dziękuję . Wlepię je u siebie a posta napiszę jak się odrobię z choinką . Już stoi i pachnie.I chciałabym poodpowiadać na jakieś pytania jenak :-).No i chyba całkowicie zmieniłaś regulamin ale masz rację czasem trzeba się i wódki napić. Całusy

    OdpowiedzUsuń
  2. Musimy kiedyś Franka posłuchać w aucie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki że odebrałaś wyróżnienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co Alicjo, przyjemność po mojej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie Maszka mam dla Ciebie wiele pytań ale nie jestem pewna czy publicznie :), postaram się w takim razie przygotować je pod choinkę , jak odpowiesz i zgodzisz się na publikację to zamieszczę i wierz mi będą dotyczyły przepisów i to nie na szarlotkę!

    OdpowiedzUsuń