wtorek, 4 grudnia 2012

Białe.



Kochani idą białe Święta , więc zakładajcie to co białe, otaczajmy się śnieżnobiałym kolorem, moja propozycja białych korali czeka na Was , aby ktoś znalazł pod choinką taki prezent wystarczy skontaktować się ze mną, e-mailem:  artsesje@op.pl
i bedzie mógł zakupić ukochanej śnieżnobiałe korale,
na Candy jeszcze musicie poczekać do Mikołaja :).


Póki co czekam na e-maile.
Tym razem modelką jest Karolina Leś
 fotografem: Regina Banaś,
a stylistką: Iwona Szczepaniak.
Dziękuję dziewczy!


Mam nadzieję,że mamy dar do wybielania nie kart historii , nie plam na białym obrusie lecz podobnie jak Zima - rzeczywistości:).



Białe jest piękne!
Romantyczne ...






Może nam się przyśnić, kareta królowej Zimy,sama Królowa albo jeśli ktoś nie był całkiem grzeczny ...
rózga Mikołaja :).






Warkocze królują w tym sezonie, najlepiej splatać je w Make Up Artist.

http://www.youtube.com/watch?v=A8Nl4yPzE3U&playnext=1&list=PL53656F98CD8944D0

Już niedługo nie wiem jak Wy ale ja jak co roku słucham, oglądam, czytam, palę ... w kminku skarpetami "Mikołaja" i czekam na lapszy i coraz lepszy rok :).

4 komentarze:

  1. przepiękna sesja, jak współczesna Królowa Śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego ja ich jeszcze nie mam?

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz je mieć Maleńka :)znasz drogę do pracowni i wiesz,że tęsknię za Twoim towarzystwem!

    OdpowiedzUsuń
  4. ivno kochana ////tak sobie siedzę i patrzę...i myślę,ze gdybym poznała twoje korale 16 lat temu...to bym owinęła się białym prześcieradłem ..nałożyła te białe pięknoty i tak dumna stanęłabym na ślubnym kobiercu:))))...rewelacja:))...kocham ten Twój"bałagan" koralowy

    OdpowiedzUsuń