wtorek, 9 października 2012

"Już ja Cię podrapię Kotku :)..."

Tytuł foty: "Już ja Cię podrapię Kotku..."
Miałam przyjemność w piękną słoneczną sobotę robić sesję zdjęciową parze z temperamentem :).Cudowni młodzi ludzie , którym życzę aby z takim pazurkiem szli przez życie. 
Młody przez mojego syna (przypominam 9 latka) skomentowany był tak: Złota myśl mojego Ignasia :)
On nie jest z jej ligi ! (mam nadzieję,że Artur tego nie będziesz czytał a jeśli tak się stanie zadbasz o Agę, która za jakieś 15 lat może wpaść w ręce Ignacego :))! Któremu to bardzo się spodobała, mimo,że on zazwyczaj nie cierpi dziewczyn i różowego, Aga przypadła mu do gustu, strzeż się Arturo, młodziaków :)!bo skradną tak piękną dziewczynę!



Tytuł: "Wymieniłam Go na ..."



Tytuł: "I co ,że rowerem? Lepiej niż mercem ..."



                                  "Trawa".




                              "Niegrzeczni"


  


                              "Koteczek".





                                   "Grzeczni".




                                       "Muza".




                           "W dzikie wino zaplątani ..."





                                "Moja Księżniczka".

Wszystkim życzę zaplątania w dzikie wino, miłości jak z "Baśni Tysiąca i Jednej Nocy", a sobie dobrych zleceń, które dobrze wykonam.
Zapraszam i przypominam, że piękna jesień trwa i szkoda jej nie wykorzystać, podobno z nią jest tak jak z kobietą, która czuje się dotknięta wtedy...kiedy?
Nie jest dotknięta a powiedział mi ten żart ksiądz i nie chodziło mu wcale o jesień :).Miał rację ?
Grzechu warte są ! 

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! :-) No gratuluję Ci oka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję raz jeszcze i pragnę tytuł twojego bloga wypić wraz z poranną kawą :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko dlatego,że pojawiłam się 10 lat wcześniej... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakby tak ślubna sesja po latach?

    OdpowiedzUsuń