wtorek, 16 października 2012

Artystyczne Atelier.




Artystyczne Atelier to nazwa miejsca w którym  powstają m.in.  takie fotografie, biżuteria, którą mieliście okazję oglądać w poprzednich postach,obrazy olejne, rysunki, grafiki, papiery czerpane, ale też miejsce gdzie można wypić herbatę z mietą, kawę z miodem i porozmawiać o wszystkim i niczym, biegnę więc ... 





I jak zwykle chciałam podziękować mojej  zdolnej projektantce grafiki komputerowej Agnieszce  , która tak pięknie potrafii połączyć moje fotografie w słodką  całość :).
Osoby , które zatrzyma na chwilę ten blog proszę o rozważenie czy nie potrzebują czegoś co doda im w to deszczowe popołudnie trochę słońca na ścianie w formie  fotografii lub innej pracy, która mam nadzieję wprawi w lepszy nastrój niż np. oglądanie wiadomości w  telewizji lub czytanie podobnych w necie :). Z całym szacunkiem do wiadomości ale obraz można zamontować na stałe zwłaszcza ten pozytywny i wpatrywac się w niego bez końca, nie przejmując się,że zobaczymy coś złego.Zalecam też słuchanie muzyki i radia na tej częstotliwości co można ją usłyszeć, jeśli nie znajdziecie zostają płyty niekoniecznie na starym gramofonie ale ze starą muzyką . Nie wiem jak Wy ale ja mam wrażenie,że dawniej było więcej muzyki w muzyce, mleka w mleku, w śmiechu uśmiechu itd. teraz reklama i reklama, mam nadzieję,że moja spełnia swoją rolę ale nie jest zbyt nachalna :).
Gdyby tak było wygaście ekran :).I posłuchajcie:
 http://www.youtube.com/watch?v=E2VCwBzGdPM
Polecam + filiżanka koniecznie stara ale ze swieżą herbatą artystyczną
http://herbatyartystyczne.com/

2 komentarze:

  1. O jak mi potrzeba słoneczka.Jeszcze trochę. Niech się tylko odguzuję to będziemy wieszać po scianach bo na razie to chodzę po ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maleńka liczę na Ciebie, że pojedziesz jutro ze mną na pokaz mody :), plizzzzzzzzzzz :)

    OdpowiedzUsuń