wtorek, 25 września 2012

Rajskie ptaki ...

 


W moim ogrodzie pojawił się rajski ptak albo jak tytuł pewnej książki : "Barbarzyńca w ogrodzie" ( Zbigniewa Herberta), którą polecam, ale nie o tej książce chciałam :), lecz o zjawiskowym ptaszku większym od gołębia, można powiedzieć wielkości kury. I tu anegdota mojego syna, który mówi,że: Najbardziej ze zwierząt to lubię : KURĘ !
i nie wiem co ma na myśli czy żywą czy na talerzu, kto zrozumie 9 latka:) ?
Ten błękitno skrzydlaty ptak przychodzi w słoneczne ranki i przedpołudnia do mojego słonecznika, którego już chwyciła jesień za plecy mówiąc poetycko, schyla swą głowę, sypie żółtym pyłem i utrzymuje na  swoim talerzu tego oto skrzydlatego gościa. Widok jak z japońskich akwarel ... cudny!
Może nie dosłownie ale, w podobny sposób chciałam potraktować  urodę dziewczyn i biżuterii, którą to zajmuję się, nie malując obrazów i nie robiąc zdjęć, oczywiście zajmuję się też normalnymi sprawami nie macie mi czego zazdrościć czyli też płacę podatki, rachunki , prowadzę łatwe i trudne rozmowy, lepię garnki, myję garnki i co tam jeszcze każda kobieta wyprawia :) np. dzieci do szkoły, takie tam zwykłe, rajskie życie, a jutro jadę na wielką duchową ucztę, estetyczną ucztę, po prostu tu możecie mi zazdrościć :) ale o tym opowiem  jak będę przekonana, że warto, można powiedzieć,że ostatnio widziałam coś podobnego 25 lat temu, mam nadzieję,że warto było czekać.
Póki co estetyczna uczta dla oczu czyli zdjęcia z ostatniej sesji.




"Rajski ptak" nic dodać nic ująć :).





"Piękna Pawica" nic dodać nic ująć :).



Może to zabrzmi nie za dobrze i ze skromnością ma niewiele wspólnego, ale powiem tak:
Są piękne i dziewczyny i te zdjęcia, jestem dumna i z jednych i drugich, no nie wiem jak mi się to udało, ale udało mi się i życzę sobie i Wam aby wszystko udawało się równie dobrze :), może obiady nie wychodza mi tak ekstra i spagetti to zestaw nie na ten region, ale robię takie zdjęcia dla ludzi, którzy żywią się nie tylko obiadami ale też czymś czym żywi się rajski ptak i zapewniam, że jest to nie tylko ziarno słonecznika, m.in są to kolory  z nutą stylu. Zapewniam też ,że w tym wypadku photo shop pozwolił mi wpisać tylko litery, ktoś mi powiedział,że photo shop czyni cuda i stąd te zdjęcia, to bzdura, w tym wypadku programem była wizażystka alicekitty (znajdziecie na maxmodels), moje modelki, mój Canon i moment mrugnięcia migawki, a o tym i wyborze kadru decyduję już ja :) i to lubię najbardziej. I właśnie takie decyzje lubię  podejmować .

















Jeszcze jedno, podobno wszystko zależy od tego kto patrzy na obraz, mam nadzieję,że na mojego bloga wchodzą wyłącznie ludzie z poczuciem smaku, którzy podobnie jak ja widzą piękne dziewczyny, kolorową biżuterie i lubią to co dobre i maja wyłącznie dobre myśli, innych nie zapraszam !
To tak jak są miejsca gdzie należy być dobrze ubranym , nie palącym, trzeźwym, kulturalnym, dobrym człowiekiem, zapraszam na mojego bloga wyłącznie takich i nie jest to dyskryminacja lecz wybór.

10 komentarzy:

  1. Ivna,
    znów patrzę i patrzę na Twoje fotografie i oczu nie mogę oderwać...a tu praca czeka.

    PS.
    Twój rajski ptak to chyba sójka.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka,to pospolita sójka oczywiście ale niech Ci będzie.Możemy się umówić ,że mieszkamy w raju i wszystko jest niebiańskie.Chyba mnie skusisz wreszcie, chociaż wolałabym aby te rzęsy pawie były doklejone przez fotszopa. Miłej uczty dla zmysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny kochane dziękuję pięknie , więc sójka o błękitnych skrzydłach sfrunęła z japońskiej akwareli wprost do mojego ogródka, teraz czekam na sowę od której nauczę się mądrości i nietoperza ,którego podpatrzę jak stanąć na głowie aby dopiąć swego :).

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne pawie stylizacje...można westchnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo..to ja tu pasuję:))))))hihihi...no i chyba zostanę na dłużej....ach te korale:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na dłużej, "kura" tak jak wspominałam to ulubiony zwierzak mojego Ignasia , równie piękna jak paw i znosząca ekojajka :).
    Jesli chodzi o pawie stylizacje to prosze nie wzdychać, tylko skontaktować się ze mną, jestem gotowa nie tylko na ornirtologiczne stylizacje :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te zdjęcia.. zachwycające! A to pod którym napisałaś "piękna pawica" jest dosłownie powalające!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, moja imienniczko :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodam jeszcze,że jest na nim moja córka, która wyszła mi lepiej niż którakolwiek z tych fotografii :), pomijając czas kiedy się buntuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. ahhaha no tak tak zgadza się :-)) Piękna ta Twoja córka!! A blog Twój znalazłam pytałaś jak?... nie wiem sama już.. gdzieś coś u kogoś kliknęłam.. no i trafiłam ;-) Pozdrawiam Cię gorąco :-) Dopiero dziś zauważyłam komentarz od Ciebie sprzed 3 dni! Nie wiem jak go ominęłam ;-)

    OdpowiedzUsuń