poniedziałek, 17 września 2012

Miłośniczka wypchanych szuflad :).

Tak , trochę się wytłumaczę, czasami zamieszczam zdjęcia na fb, czasem na maxmodels, a czasem na blogu, rzadko udaje mi się zamieścić wszystkie w jednym czasie  w tych wszystkich miejscach, po co? Dawniej robiłam wiele rzeczy do szuflady, aktualnie mam w nich taki bałagan, że nic już nie pomieszczą, dlatego przenoszę się na sieć, jest to troszkę męczące ale też troszkę fajne, bo niby jest a nie ma :).
Nie zajmuje tyle miejsca a mimo to można pokazać , zawód w którym pracuje od dawna, to trochę zawód ekshibicjonisty i od czasu do czasu dobrze jest coś pokazać, by zaspokoić swoje artystyczne zachcianki.Tym razem zachciało mi się pokazywać, jak piękne są dziewczyny, które o tym nawet nie wiedzą, jak  z dobrą wizażystką" Alicją z krainy czarów" współpracuję i jak ciągle uprawiam koralikomanię, z niewielką nutą sutaszu i jak ciągle jestem wierna drewnianym, barwnym kulką, które doprowadzają oczy do szaleństwa .
Podobno :).
Dziękować nie przestanę modelkom: Annie i Karolinie oraz Wizażystce Alicji, która we własnym kosmetycznym salonie (ul.Chopina3 )przeobraziła gimnazjalistkę i licealistkę w dojrzałe cudne Panny,zaś mojej przyjaciółce Małgosi za udostepnienie miejsca w którym poczułam się jak w domu pradziadków. Mam nadzieję,że warto było wypełnić tą szufladę w formie posta takimi zdjęciami, zapraszam do oględania.

Miłośniczka wypchanych szuflad :).
Kolejne zdjęcia  z tej sesji zamieszczę w następnym odcinku :).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz