piątek, 20 lipca 2012

The Simple Garden.

The Simple Garden to podobno prosty ogród, taki w którym rośnie i dzika róża i ta szlachetna, gdzie można znaleźć i pietruszkę do rosołu i szczypiorek do porannej jajecznicy, oraz troszkę ziół na skołatany żołądek lub nerwowość jaka panuje w dzisiejszym czasie,to ogródek w którym czasem ogrodnik buja się w hamaku i z rozkoszą w suwa maliny nie przejmując się,że trawnik ma za dużo centymetrów a koty wylegują się na tarasie pijąc kawę  z ogrodniczką, która ... siedzi boso w białej sukience mrużąc oczy od nadmiaru szczęścia i do takiego ogródka stworzyłam tą serię białych sukienek z koronkowymi serwetkami, które robiły moje babki a kto to wie może i prababki :), zapraszam ...


Mogłabym tak w nieskończoność dodawać te zdjęcia z różnych względów m.in. by reklamować sukienki i korale jakie zrobiłam dla tych co lubią boso biegać bo trawie, choć sesja zdjęciowa powstała w uroczej dzielnicy Krakowa na Kazimierzu w Studni Życzeń, a także by pokazać jak dziewczyny z Agencji Rores Models raz potrafią przeistoczyć się w bokserki a raz w romantyczne kobiety ze starych pocztówek, to cecha młodości, urody i talentu gry aktorskiej przed obiektywem dziękuję raz jeszcze za udaną współpracę , a Państwa zabieram raz na ring raz do ogrodu, wszystko dla dobrej zabawy jaką jest sztuka ... :).

2 komentarze:

  1. A jak widzisz mnie w tej z karczkiem z koronki z tym ,że dla mnie nieco dłuższej? Korale już mam i bose stopy

    OdpowiedzUsuń
  2. Maszka mam dla Ciebie kilka propozycji, tutaj nie pokazałam wszystkich.Ze względu na Twój piękny dekolt proponuję Ci sukienkę z gorsetem w kolorze ekri albo białą tunikę z rozetką do białych spodni, mam też biały kapelusz, który na urlop do lawendowej doliny byłby niezbędny.Jutro jak mi się uda wystawię to wszystko na blogu jak nie to w poniedziałek wpadnę na herbatę.Błękitne korale powstają, ale mam też coś nowego w fioletach, będzie mi się trudno z nimi rozstać :).

    OdpowiedzUsuń