wtorek, 3 lipca 2012

Fotografia ma czarować.

Tak właśnie i ja jestem zaczarowana przez fotografię, uwielbiam ją, można za pomocą jednego kliknięcia w odpowiednim momencie stworzyć historię, która nas przeniesie w świat bajki dobrej albo złej i ja stawiam na tą dobrą, mam nadzieję, że oglądając moje fotografie poczujecie się jak  bohaterowie tych zdjęć, czyli jak małe dzieci w słodkim dzieciństwie, gdzie garściami można zbierać dobre historie i wklejać je do rodzinnego albumu.
Chciałam podziękować Magdzie i Tomkowi za to, że sesja z ich dziewczynkami wypadła naprawdę dobrze i mam nadzieję, że będą się długo cieszyć z tych chwil uwiecznionych dzięki mojemu Canonowi ( zawsze wypada się pochwalić sprzętem, choć wierzcie mi to nie on robi zdjęcie tylko nasze oczy i głowa).
Mojej córce za to,że daje, się powoli wciągnąć w fotografię, która kiedyś może będzie ją tak cieszyć jak mnie, mojej siostrze za propozycję zrobienia wystawy w Krakowie, gdzie tematem będzie dzieciństwo ..., 
czas odległy a tak bliski dzięki fotografii :).







 Pozostałe później :).

4 komentarze:

  1. Jestem zaczarowana. Żałuję ,że moja córa już taka stara ,bo zaraz bym poprosiła o kindersesję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Księżniczki świeżo wypożyczone z bajeczki, czarujące i pełne zachwytu fotki znanej artystki. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproś, poproś Maszka, starsze też zaczaruje , zwłaszcza,że moja nowa kolekcja kiecek czeka na jasnowłose piękności :).

    OdpowiedzUsuń
  4. MAGPI jakiej tam znanej, jakiej tam znanej? Tylko trzy osoby wchodzi na mojego bloga :) i mam nadzieję, że Ty będziesz czwarta :).Choć lepiej czasem mniejsze towarzystwo ale najlepsze :)!!!
    OOOOO pojawiła się czwarta :) witam FRANIEMANIE i oczywiście AGNIESZKĘ. Mam nadzieję,że będziecie do mnie zaglądać dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń