niedziela, 24 czerwca 2012

The Simple Garden.





Ostatnio przychodzą do mnie propozycje, którym nie mogę się oprzeć :), np. literatura w języku angielskim, postanowiłam to wykorzystać i uczyć się z pomocą entuzjastów tego języka ...









Te zdjęcia mają na celu poruszyć Was tak słodyczą koloru i zapachem róż abym mogła dorównać wszystkim, którzy chcą trzymać się podobnej estetyki , lukier i Shabby Chic Mania wzięła mnie w swoje ramiona :)!
Garden Party zaczynamy :)





Zakwitły przez jedną noc ...

Nie tylko one ...











I teraz muszę się przyznać, kolejną propozycję dostałam od pewnego energicznego pana, który chciał pewną młodą panią obsypać kwiatami, które wysypał w swoim ogrodzie by cieszyły oczy tej małej i jej gości na garden party z okazji jej urodzin, do zamówienia podeszłam z powagą ogrodniczki, która musiała wyhodować w ciągu dwóch nocy 100 kwiatów z ... bibuły :) materiału niedocenianego przez wielu wielu, z wyjątkiem chyba pań tworzących palmy wielkanocne.Chylę czoła bo to właśnie od nich uczyłam się w Nowym Sączu tworzyć takie cudeńka, zresztą nie tylko od nich, była tam też Pani etnograf z synem,oboje mieli wyższe wykształcenie i zajmowali się kulturą ludową, pielęgnując dawne zwyczaje i dzieląc się nimi z zainteresowanymi.
























Tą fotograficzną lawiną kwiatów kończę opowieść i mam nadzieję,że ta młoda osóbka była szczęśliwa w dniu swoich urodzin i życzę aby jej życie było usłane różami, a Was zapraszam do tworzenia choćby bibułowych kwiatów, co jest równie proste jak hodowla prawdziwych róż ,chcę przez to powiedzieć,że wcale łatwe :).

5 komentarzy:

  1. piękne sa Twoje kwiatki bibułkowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę zaglądać do Ciebie tyle tam różności.

      Usuń
  2. To jest sposób na moje niezakwitnione w tym sezonie róże. Przyjdę na nauki . A może by tak krok po kroku na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie, zapraszam nawet dzisiaj na godz.17.00 do dworku :),Maszka uczmy się od siebie nie tylko tego!
      Co do krok po kroku, jak tylko będą zainteresowani nie ma sprawy :).

      Usuń
    2. Nie odrobiłam swojego zadania domowego , więc nie wiem czy się pokażę. :-)Zrób krok po kroku a zainteresowani na pewno się pojawią.

      Usuń