czwartek, 9 lutego 2012

Biżuteria szyta na miarę ...

Zacznę tak: chyba jestem fashionistką nie mylić ze zbiżonymi nazwami:). Zainteresowałam się modą, podobnie jak innymi dziedzinami z powodu wewnętrznego przymusu, parcia na działanie i tyle, lepsze takie uzależnienie niż inne :).
Jednakże przysłowie"Szewc bez butów chodzi" jak najbardziej sprawdziło się u mnie.
Szyję i projektuję dość dużo ostatnio dla dziewczyn i kobiet, by cieszyły się kolorami, fakturami materiałów i innych tworzyw, a o sobie troszkę zapomniałam. Idę sobie , zima, 28 stopni mrozu, więc idę w czymś co miałam najcieplejszego w szafie i o zgrozo spotykam mojego znajomego, który ... był stypendystą we Francji w latach powiedzmy wcześnie 90-tych i cóż zobaczył mnie w futrze z lat powiedzmy 90-tych i wrzasnął:
"- TTTTo TY?"
Ja :
"-Błagam, nie oblewaj mnie farbą!"
Uśmialiśmy się strasznie, na koniec powiedział mi jak mam się ubrać, najlepiej tak jak on czyli młodzieżowo, z kapturem i koniecznie rozpięty, powiedział,że nie wie co prawda jak się to dla niego skończy ale póki co jest młody.Posłucham go następnym razem, póki co reklamuję moją biżuterię "Szytą na miarę..." , każdą kieszeń i wiek.Zapraszam.
Zdjęcia wykonała i obrobiła Agnieszka Sroka, osóbka z którą wymieniam się pozytywną energią, sesjami zdjęciowymi, obrazami, robotami damskimi , konkursami i czym się aktualnie da,życzę Wam abyście mogli robić w tą zimę to co my i aby ciepło nie wynikało wyłącznie znoszenia futra :).Pozdrawiam





                    Tytuł biżuterii: "Anemony".



                                                   
                                                         Tytuł biżuterii: "Rozetki".

                                                           
                                      
                Tytuł biżuterii : "Biała róża".



                                        
                                                        

                                                       
                                           
                                         
                    Tytuł biżuterii : "Ogrodowa".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz