wtorek, 31 stycznia 2012

Karnawał na wybiegu.

Kochani
zachęcam do zabaw nie tylko z okazji karnawału, żyjemy w czasach przepełnionych wszystkim tylko nie zabawą, na nią moga pozwolić sobie obecnie tylko dzieci i to nie zawsze.
Chciałabym abyśmy wszyscy przymróżyli trochę oka i popatrzyli na rzeczywistość jak dzieci, jak osoby celebrujące chwilę.Panów namawiam do popatrzenia na swoje kobiety jak na zjawiskowe aktorki np Jamsa Bonda z lat 70tych , kiedyś oglądając z mężem tą staroć zauważyliśmy zgodnie,że te kobiety były jakieś inne, takie eleganckie i z kasą ( miało być z klasą:)). Nie wiedzieć czemu, czy to zasługa kamerzysty, aktorek, naszego zmęczenia (było dość późno), nie znaczy to, że teraz nie ma takich kobiet, one są tylko to jakoś ukrywają, a ja właśnie chciałam to odkryć i mam nadzieję, że mi sie udało, zapraszam, pierwsze wyjścia to moje projekty na modelkach z Agencji Rores Models .
http://www.furator-tv.pl/watch/PZ4Dx1SmKJM/
http://www.youtube.com/watch?v=PZ4Dx1SmKJM
W kreskówce, którą oglądał synek usłyszałam, jak jakiś zwierzak mówił do zwierzaka:
"Taaaaaaaaaaa  takiego ciała to szkoda zakrywać jest..."
Nie wiem czy to jest dokładnie po polsku, ale dokładnie o to chodzi w moich sukniach, plecy mają być odkryte, podobnie trochę nóg, reszta jest tajemnicą i tego się trzymajmy dziewczyny Jemsa Bonda :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz